This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

דרכים מוכחות להגברת המכירות בחנות הוירטואלית שלך!

//דרכים מוכחות להגברת המכירות בחנות הוירטואלית שלך!

דרכים מוכחות להגברת המכירות בחנות הוירטואלית שלך!

כדי להבין איך לשפר את יחס ההמרה בחנות וירטואלית נצטרך להיכנס לפרטים לגבי למה וכיצד משתמשים רוכשים או לא רוכשים בדף הנתון, אילו ערוצים הם הכי יעילים להכנסת תנועה ובאיזה שלב בתהליך הרכישה הם נמצאים.
בנוסף, נעבור על סטטיסטיקות מאוד שימושיות שיעזרו לך לאמוד את יחס ההמרה.

 

אלו לא רק המספרים שאתם צריכים להכיר על מנת שתהיה לכם אסטרטגיה יציבה. אתה חייב לחשוב צעד אחד קדימה כשמדובר באתר מכירות, אתה צריך להכיר את הטרנדים, את הביצועים, הסטטיסטיקות התעשייתיות הכי מעודכנות לא רק כדי לשמור על צמיחה, אלא גם כדי לעקוב אחר המתחרים שלך.

מחזור החנויות הוירטואליות הולך וגדל בהדרגה, בשנת 2016 קיימים ברחבי העולם 3.7 מיליארד משתמשי אינטרנט, מה שאומר של-50% מהאוכלוסייה הכוללת יש גישה לשירותים מקוונים.
יותר ממיליארד מהם כבר רכשו מוצרים או שירותים באינטרנט (יותר מכך, יותר מ 80% מהאוכלוסייה המקוונת כבר השתמשו באינטרנט על מנת לקנות משהו, 50% מהם עשו זאת יותר מפעם אחת).

המחזור הגלובלי של חנויות וירטואליות הוערך ב 1.55 טריליון דולר בשנת 2015, ב-2016 מצד שני, לפי היקף המכירות הקמעונאיות של חנויות וירטואליות ברחבי העולם:
התחזית לשנת 2016 היא שזה יכול להגיע ל 1.9 טריליון דולר – תחזית גדילה של 23.7%!

המגמה הזאת לא הולכת להשתנות גם בעתיד. המחזור הגלובלי של חנויות וירטואליות לשנת 2019 צפוי להיות 3.4 טריליון דולר ו4 טריליון דולר עבור 2020.
מובן מאליו שזה מגיע על חשבון חנויות לא מקוונות.

 

ההמרה הממוצעת ויעילותם של ערוצי המדיה השונים

מסד הנתונים של קומפס כולל מידע על בעלי חנויות וירטואליות המממשים מחזור של 13 מיליארד דולר מתוך המחזור הגלובלי של תחום החנויות הוירטואליות. הנתונים המעודכנים ביותר של 2016 הראו כי שיעור ההמרה הממוצע בחנויות וירטואליות עומד כרגע על 1.33%.

שיעור זה גבוה באופן משמעותי ב 10% במקרה של הביצועים הכי טובים עם שיעור המרה של 3.6%.

 

כיצד הערוצים מתפקדים?

אחד הוא הקשר עם מחזור אורגני: בזמן ששיעור ההמרה הממוצע כאן הוא מתחת לממוצע (1.18%), הוא קופץ מעליו (3.7%) בביצועים הכי טובים של 10%. במקרה של מחזור ישיר, הממוצע קרוב יותר לממוצע של שיעור ההמרה (1.46%) אבל מקור מחזור זה עובד הרבה יותר טוב (3.98%) ב”קבוצת האליטה”.

עם זאת, הבולט ביותר הוא עדיין הדואר האלקטרוני, שיעור ההמרה בדיוור אלקטרוני עומד על כמעט פי 3 יותר גבוה מהממוצע: 3.84% ו 9.89% בהתאמה.

זה גם מוכיח שדואר אלקטרוני עדיין הנשק הכי חזק בידי מקצועני השיווק הדיגיטלי, כל מומחה שיווק מבין שניוזלטר הוא כלי שלא יכול להישאר מחוץ לאסטרטגיה השיווקית שלו.

כאשר מסתכלים על שיעורי ההמרה הממוצעים, הם כמובן לא מספקים הרבה מידע משמעותי. הם משקפים את יעילות הערוצים אבל יחס ההמרה של קהלים שונים על שווקים אינדיבידואלים תלוי בהרבה פרמטרים שונים.

זה תלוי בסוג המוצר, הקמפיין, ההצעה הספציפית, קהל היעד וכן הלאה.

לפי מקור נוסף, שיעורי ההמרה הממוצעים הם:

1% במקרה של מבקרים חדשים

5% במקרה של מבקרים חוזרים

שיעור עגלות נטושות הוא 71.3%

זה גם מראה אפילו עד כמה הסקרים עובדים עם מדגמים גדולים ואוכלוסייה שונה.

 

שאלת השאלות: מובייל דסקטופ או טאבלט?

אנחנו לא יכולים להימנע מלהסתכל על סוגי מכשירים אינדיבידואלים אחד אחר השני – המהפכה שבסופה המכשירים הניידים ישלטו כמעט בכל שדה היא כרגע בעיצומה ולפי רוב המדדים הם כבר החליפו את שולחן העבודה בכס המלכות אפילו אם רק באופן שולי.

ב 2016 שיעורי ההמרה הממוצעים היו:

במקרה של מוצרים שזולים מ-100 דולר:

מכשיר נייד 1.96%

טאבלט 2.72%

שולחן עבודה 3.99%

 

במקרה של מוצרים שמחירם בין 100-175 דולר:

מכשיר נייד 1.15%

טאבלט 2.25%

שולחן עבודה 2.89%

 

במקרה של מוצרים שמחירם עולה על 175 דולר:

מכשיר נייד 1.14%

טאבלט 1.73%

שולחן עבודה 2.42%

 

זה די ברור ששיעורי ההמרה של מכשירי מובייל לא באמת מתקרבים ליחס ההמרה של גרסת הדסקטופ למרות שאין סיבה לכך, במיוחד שכיום כולם סוקרים את המוצרים בחנויות וירטואליות בעזרת המכשירים הניידים שלהם.

הבעיה היא שבעלי חנויות וירטואליות לא יכולים לעמוד בקצב: טכנולוגיות חדשות ממשיכות להגיח והדבר משפיע על תהליך הרכישה באמצעות מכשירים ניידים, אולם, הבנייה שלהם לתוך תהליך הרכישה אורך זמן.
מרבית בעלי החנויות הוירטואליות יכולים להגיב רק תוך מספר חודשים או אפילו שנים ויש הרבה עסקים (קטנים בעיקר) אשר אפילו לא מנסים לעמוד בקצב בגלל בעיות תקציב.

 

2017-12-07T10:45:05+00:00 By |Categories: בלוג מג'נטו | Magento Blog|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment