תכונות חנות Magento

Magento היא פלטפורמת eCommerce עשירה בתכונות ופתרונות המציעה לסוחרים גמישות ושליטה על הפונקציונליות וניהול החנות הוירטואלית שלהם.
אופטימיזציית החנות מול מנועי החיפוש השונים SEO, ניהול קטלוג מוצרים וכלי שיווק רבי עצמה מאפשרים לסוחרים את היכולת ליצור אתר מכירות המספק חוויית קניה למשתמשי הקצה שאין שני לה.

אז מה כלול...?

דו"ח מכירות בזמן אמת

כלי הדו"חות של Magento מתקדם והכרחי לכל בעל עסק מקוון. כבעל עסק, אתה יודע שהלקוחות הם האנשים החשובים ביותר בכל חנות. כלי הדו"חות של מג'נטו לא רק מספק בצורה ויז'ואלית ונוחה תובנות לגבי הלקוחות, אלא גם מביא יתרונות רבים אחרים עבור הלקוחות שלנו ולחנות כולה.

בנוסף, ניתן להציג נתונים סטטיסטיים בזמן אמת של מכירות, עגלות קניות, מוצרים, לקוחות ודברים כגון ביקורות מוצרים ועוד.

מספר שפות ומטבעות שונים לפי מדינה

תמיכה במספר רב של שפות בחנות Magento הינה תכונה חשובה שתהפוך את החנות שלך ליותר ידידותית מול קהל יעד עולמי, הלקוחות מרגישים בנוח להשתמש בשפות המועדפות עליהם ולשלם במטבע המקומי שלהם.הדבר גורם ללקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם להתגבר על מחסום השפה וכך אתה מנגיש את האתר לקהל יעד.

תכונות OUT-OF-THE-BOX

Magento מכילה מספר רב של תכונות בסיסיות ומתקדמות כאחד החיוניות לכל בעל עסק מקוון.ישנם לא מעט תוספים שניתן להתקין על החנות ובכך להוסיף פונקציונליות ותכונות מסוימות.

רספונסיביות ותאימות לסוגי מסכים ודפדפנים שונים​

החנות מוצגת באופן מיטבי בכל סוגי המסכים והדפדפנים השונים כך שלקוחות יכולים לקנות אפילו כאשר הם בדרכים. ממשק נייד זה משתמש בטכנולוגיית HTML5 ותומך במכשירים ניידים והדפדפנים השונים הקיימים כיום בשוק.

חווית המשתמש מותאמת וממוטבת לפי גדלי המסכים השונים, כל דף עבר אופטימיזציה מלאה להגברת מכירות ובהתאם להמלצות ה UX ( USER EXPERIENCE) לאתרי סחר אלקטרוני.

שיווק וקידום מכירות

ידעת ש 90% מהצרכנים טוענים שמתנה חינם עם הרכישה מגדילה את נאמנות המותג? בנוסף, מבצעים והנחות גם הם הסיבות העיקריות לכך שצרכנים עוקבים אחרי מותגים ברשתות החברתיות השונות.
דרך ממשק הניהול של Magento ניתן ליצור קופונים, להציג קטלוג תמחור קידום מכירות עם היכולת להגביל חנויות, קטגוריות או מוצרים ספציפיים, לתת הנחות ללקוחות מסגמנטים שונים ועוד.

ממשק ניהול ידידותי

ממשק הניהול של Magento הינו ידידותי וחוסך בזמן, ניתן לבצע פעולה אחת על מספר רב של מוצרים ובקליק אחד.אדם ללא ניסיון בניהול חנויות וירטואליות יכול לתפעל ולשלוט בכל תכונות המערכת במהירות.

קוד פתוח - הקבצים שלך!

לא ניתן להשוות מערכות קוד סגור למערכות קוד פתוח.

טוב… בגלל שאתה מתעקש בוא נשווה את קהילת מג'נטו המונה מעל 300,000 מפתחים לחדר שיושבים בו 5-10 מפתחים שתפקידם לתפעל את מערכת הקוד הסגור ולפתור באגים.

כל טכנולוגיה חדשה מוטמעת במג'נטו בזכות הקהילה העצומה, מה שאי אפשר לומר לגבי מערכות קוד סגור.

מה גם… לא אהבת לעבוד עם חברה לבניית חנויות מג'נטו X? קח את הקוד ותעבוד עם חברה לבניית חנויות מג'נטו Y – אתה לא כבול לאף חברה.

תמיכה במספר שפות ומטבעות שונים

תמיכה בלוקליזציה, מטבעות מרובים ושיעורי מס לפי מדינה. תמיכה בתווים מודגשים וטקסט מימין לשמאל. רשימה ניתנת להגדרה של ארצות מותרות עבור תכונות מסוימות. אימות של מזהה מע"מ של האיחוד האירופי, התראת קובץ cookie של האיחוד האירופי וכו'.

קידום אורגני SEO

  • כתובות URL ידידותיות מבוססות פורמולות
  • תאימות מלאה ל schema structured data 
  • מניעת תוכן כפול
  • SEO checklist
  • דו"ח SEO
  • Cross links
  • ניתוח דפים (תצוגה מקדימה של Rich Snippets)
  • מפת אתר HTML/XML מתקדמת
  • תגי Hreflang tag

רספונסיביות ותאימות לסוגי מסכים ודפדפנים שונים

Magento מציגה את תבנית העיצוב באופן תקין ללא שבירות, ללא תלות בגודל מסך הגולש.
משתמשים יכולים לגלוש בחנות ולקבל חווית רכישה מיטבית באמצעות המכשירים הניידים שלהם, בין אם מדובר בסמארטפון, ב- iPad, ב- iPhone, בטאבלט או במחשב נייד או נייח.

תכונה זו הופכת את החנות לנגישה בקלות דרך דפדפנים שונים. בנוסף, זה מפחית את המגבלות על השימוש במערכת ומאפשר לדרג את האתר גבוה במנועי החיפוש השונים.

התקשר אלינו

זקוק לעזרה ממומחי מג'נטו?
צוות מומחי המגנ’טו של AGHAI זמינים עבורך.
073-3744110

צ'אט אנושי

ברוך הבא לצ’אט של AGHAI!
אנא הרגש חופשי לשאול כל שאלה,
אנו נשמח לשמוע ממך!

שלח לנו אימייל

תמיד תוכל ליצור איתנו קשר באימייל –
אנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.
SALES@AGHAI.CO.IL

השאר פרטים

ממשק המשתמש

הידעת?

"ל61% מקהל הקונים ברשת יש דעה טובה יותר על מותגים המציעים חווית גלישה בלתי מתפשרת".

עיצוב ופיתוח האתר על כל רבדיו, עיצוב טפסים בצבעים ובמבנה הנכון, דף תשלום מהיר, מיקום הכפתורים, עגלת הקניות, שדה החיפוש, סינון רוחבי חכם בדף הקטגוריה, גודל התמונות המתאים לעין האנושית, שימוש חכם באייקונים וגרפיקה להדגשת תגיות שונות, כגון: חדש באתר, הכי נמכר, מבצע, הנחה בסך X₪,  תמיכה מלאה, משלוח אקספרס עד בית הלקוח, טיימרים חכמים ודינמיים ושימוש באנימציות והנפשות להגברת המכירות – כל הנתונים הללו ועוד פרמטרים נוספים הם אלה אשר יקבעו האם הגולש יגיע לדף התשלום בחנות, וכדי למנוע ספק זה המומחים של אגאי שמים דגש על ה Flow  באתר.

הידעת?

"אם חנות המג'נטו שלך אינה מותאמת לגלישה במכשירי המובייל השונים, תתכונן לראות קונים רבים עוזבים את האתר, 30% מכלל הקונים ברשת ינטשו את החנות שלך במידה ואינה מותאמת לגלישה במכשירי המובייל".

עיצוב ממשק המשתמש העוצמתי בחנויות שלנו מותאם לכל סוגי הדפדפנים והמכשירים הקיימים כיום בשוק, חשוב שהחנות שלך תהיה רספונסיבית כך שתימנע מ'עגלות נטושות' בחנות, From Day One אנו דואגים לאפיין, לפתח ולעצב את החנות שלך תוך התחשבות מתמדת ומתן דגש על וויזואליות האתר במכשירים השונים- תכונה אשר תבטיח שחווית הגלישה בחנות שלך מכל מכשיר לא (!) תהווה מכשול בתהליך הרכישה, אלא- תעודד את קהל הקונים שלך לרכוש בקלות מוצרים.

הידעת?

"אם עיצבת תהליך רכישה ברור וידידותי, לקוחות ימליצו עליך האחד לשני, פרסום מפה לאוזן הינה שיטה עוצמתית מאוד" ג'ף בזוס,  מנכ"ל AMAZON

תהליך הרכישה בחנויות שאנחנו מאפיינים הינו צעד חשוב בתהליך בניית חנות מג'נטו מפני שדרוש תהליך אפיון מעמיק מאוד והבנה מיטבית כיצד 'לנתב' את הקונים בחנות שלך בדרך הטובה ביותר לדף התשלום, לא קיים לקוח שלא ישבנו איתו מספר פגישות לפני תהליך הפיתוח של החנות והבנו בדיוק וללא היסוס מהי הדרך הטובה ביותר להמיר את הקונה בחנות לכדי מכירה מוצלחת ורווח כספי ללקוח שלנו, התהליך משקף מהו ה Floating הנכון לבצע המרה מוצלחת, כמובן שאנו משקפים זאת ללקוח בצורת סקיצה ותרשים זרימה, לאחר פגישות נוספות עם הלקוח ואישורו הסופי אנו ממירים את הסקיצות לכדי Mockup (תמונה שמנהל הפרויקט מעצב וממחיש בצורה ויזואלית ללקוח כיצד ייראה האתר ומהו תהליך הרכישה, אילו עיצובים גרפיים יעזרו לנו להגיע למטרה ומהם התכונות שעלינו לדאוג שיהיו מונגשות ללקוחות כדי להמיר את הקונה ל₪).

העיצובים של אמני AGHAI הינם מהייחודיים בתחום בכל אספקט אפשרי – הן מבחינה ויז'ואלית והן מבחינה טכנולוגית, השילוב בין השניים הוא הגורם לכך שהעיצובים שלנו 'פונקציונליים' בסטנדרט עולמי.

אנו מעצבים את החנות ברמת הקוד ולא רק ברמת התכנים הגרפיים, אנו דוגלים ברמת יצירתיות גבוהה במתן דגש בשימור שלמות מותג תוך אופטימיזציה והגברת המכירות, יש לנו התמחות מיוחדת בעיצוב עבור מותגים תובעניים מבחינה אסתטית. אנו מספקים שיתוף פעולה אמתי על מנת להבטיח שחזונך ודרישותיך יתעוררו לחיים.

המעצבים של AGHAI ידאגו שכל האובייקטים המניעים לפעולה בחנות המ'גנטו שלך יעוצבו על פי קומבינציית הצבעים שאופיינה בפגישות האפיון הראשונות ואושרה על ידי הלקוח, כך שלמעשה גם נצליח להמיר קונה לכדי מכירה וגם נפגיש בין המותג שלך לבין הלקוח בצורה הטובה ביותר.

ממשק החנות

ידידותי, יעיל וחוסך בזמן

ממשק לוח הבקרה שלנו מאוד ידידותי לתפעול, הממשק עוצמתי ומהווה מכלול תכונות חיוניות לניהול השוטף של החנות שלך.

תצוגת החנות

בממשק הניהול שלנו תוכל לנהל את תצוגת החנות בקלות, להחליף באנרים, להזין אייקונים חדשים, להזין תכנים באזורים המיועדים לתוכן דינמי ובעמודים פנימיים.

עדכון הלקוח בתהליך הטיפול בהזמנה

מרגע ביצוע הזמנה מצד הלקוח המערכת תדאג לעדכן במייל אוטומטי את הלקוח בכל שלב שאתה תבצע, שלב אישור ההזמנה, שלב האריזה, שלב השליחה וכן אימיילים בנוגע לטיפול בהזמנה והערות אישיות – כל זה מתבצע מממשק הניהול שלך.

ניהול שוטף של החנות

שליטה במספר חנויות דרך ממשק אחד, ניהול סטטוסים, לקוחות חוזרים, שליחת מיילים, מעקב משלוחים, תמיכה בריבוי שפות, ניהול לקוחות, ניהול קבוצות לקוחות ע"פ פרמטרים שונים והחלת מבצעים והנחות לקבוצות לקוחות מסוימות, יצוא לאקסל, טיוב הקידום האורגני של המוצרים, ניהול חוות דעת של לקוחות ואישורם, ניהול סקרים, ניוזלטר, עמודי נחיתה, קטגוריות, תת-קטגוריות, אפשרויות משלוח שונות, ניהול פרופיל ספק, צפייה בחיובי לקוחות ואפשרויות רבות אחרות.

חסכון בזמן וכוח אדם

כמו בכל חנות וירטואלית… תהליך העלאת המוצרים אורך זמן יקר תוך שימוש במשאבי כח אדם, בדיוק בשביל הדבר הזה פיתחנו תוסף המאפשר לך לחסוך זאת ולהעלות את כל המוצרים שלך בפשטות, בקלות ובלחיצת קליק אחד.                                                        התוסף שלנו מאפשר לך להעלות/לעדכן אלפי מוצרים כולל כל תכונות ותמונות המוצר, בבת-אחת באופן גורף ומותאם אישית לכל לקוח!

זהו תוסף המותאם 100% לצרכי הלקוח ולתהליך העלאת המוצרים במג'נטו 1.9 & 2.0, התוסף מסוגל לטפל ולהעלות עד 25,000 פריטים בהעלאה אחת! התוסף מאפשר לבצע את הפעולה ההפוכה ולייצא את כל המוצרים שהעליתם למג'נטו, תוסף זה יעיל לעדכון מחירים, מלאי, מבצעים והנחות, וכל נתון אחר שמצריך עדכון וניהול שוטף, לתוסף נלווה מסמך PDF מפורט לגבי תפעול התוסף וסרטוני וידאו, התוסף תומך בריבוי שפות  ובריבוי חנויות מג'נטו.

דף פריט

דף הפריט בחנות וירטואלית הינו הדף הכי חשוב באתר, שכן עליו להיות אטרקטיבי מספיק כדי למשוך את עין הקונה הפוטנציאלי, דרך ממשק הניהול שלנו תוכל לנהל את דף הפריט שלך, העלאת תמונות המוצר, סרטוני וידאו של המוצר, מסמכיPDF / WORD, אייקונים גרפיים, חוות דעת, WISHLIST, השוואת מחירים, קישורים, טיוב SEO, צבעים, מידות, מבצעים, הנפשות ואנימציות, שדרוגים, מותגים, מוצרים נלווים, מוצרים משלימים, מחירי מבצע, מועדוני לקוחות, לפני/אחרי מע"מ, מחיר במטבעות נוספים, מס' תשלומים, אפשרויות משלוח מרובות, אחריות ועוד תכונות רבות אחרות.

רוב בעלי חנויות המג'נטו מעסיקים כח אדם שיהווה עזר בענייני הלוגיסטיקה ובניהול השוטף של החנות, ביצענו אופטימיזציה לממשק הניהול הרגיל של מג'נטו כדי לייעל את תהליך ניהול ההזמנה ולספק חווית משתמש מיטבית כדי לחסוך במשאבי לקוחותינו, מ-ממשק ניהול ההזמנות תוכל ל:

  • לצפות, לערוך, ליצור ולמלא הערות ועדכונים לגבי תהליך הטיפול בהזמנה.
  • יצירת חשבונית וריבוי חשבוניות, משלוחים, וזיכויים עבור הזמנה אחת.
  • הדפסת החשבוניות ופתקי מידע שיודבקו על האריזה.
  • היכולת ליצור לקוח חדש, או בחירת לקוח קיים, לצפות בעגלת הקניות, WISHLIST, היסטוריית הזמנות, מוצרים שנוספו להשוואה, כמו- כן צפייה בכתובות שהוזנו מצד הלקוח, החלת מבצעים והנחות.
  • חידוש הזמנה קיימת מממשק הניהול לבקשת הלקוח.
  • עדכוני מיילים ללקוחות.

חיובים וחשבוניות אוטומטיות למייל

בניגוד לחברות פיתוח מג'נטו אחרות, אנו פיתחנו אינטגרציה מלאה לחברות הסליקה השונות בארץ ובחול עבור מג'נטו 1.9 & 2.0, אין צורך להשתמש בממשק הניהול המסורבל של חברות הסליקה ובהסתרבלות מיותרת בשימוש בשני ממשקים שונים במקביל כדי לטפל בהזמנה אחת, בממשק ניהול ההזמנות ניתן תוכלו לראות במקום אחד את סטאטוס התשלום של הלקוח, בנוסף, לאינטגרציה שלנו היכולת לבצע חיוב דחוי, הוראות קבע, טוקניזציות חכמות וחשבוניות אוטומטיות למייל.